• Mirelle

28 augusti 2010 del två

Jag tycker vi fortsätter den här tråden : ) Så spännande och roligt att få höra hur det går för er.

• Svar på tråden 28 augusti 2010 del två
  • fryser

jag har spanat på näbbklänningar på angelinas.se men det är som du säger cina66 vågar man beställa..
    vi har oxå tänkt i början av maj o sätta o.s.a 1 juli.
    sonen är 7 när vi gifter oss men han ska ha likadant som mb har vi tänkt.

• cina66

Ska ni ha stora bröllop?Vi tänkte ha ett litet för närmaste släkt&Vänner vi blir nog ca 45 pers.Vi har också satt 1 juli som osa.

• fryser

cina66 .. vi kommer att ha 2 bröllopsfester.bägge på runt ca 80 pers på varje fest. vi var helt säkra att det skulle bli ca 60 här hemma men vi trodde fel. o då har vi bara bjudit de som vi verkligen vill ha me

• cina66

vi hade nog också blivit runt 80 pers om jag tagit alla som jag verkligen ville ha med...sållade väldigt mycket,och det var inte lätt kan jag säga!!Vi får bara plats med ca 50 pers i lokalen vi hyrt så det blev rensa i gästlistan eller byta lokal.
    Hoppas det blir bra.

• Mirelle

Idag har jag beställt min klänning : ) Nu är det bara att vänta i några månader innan den kommer!

• cina66

mirelle...vad spännande,vad blev det för klänning?Har du någon bild?

• Lillskoj

Vi satt och pysslade med våra inbjudningskort igår. Vi hoppas att få iväg dom i veckan. Vi har satt osa 15 juni.

Väntar på klänning som jag har beställt från Kina och hoppas att få den i slutet av mars!

• fryser

nu har vi börjat o kika på ring o de börjar att tillverkar inbjudningskorten imorgon det rullar på igen

• Gissla

Hej hej, jag ansluter också lite....om det är ok? Vi gifter oss i en liten skåneort den 28/8!

känns som om vi är i fas när jag läst hur långt ni kommit i planer! Inbjudningar skickade, klänning fixad, brudgummens kläder utprovade och lokal, kock, serveringspersonal fixat! Håller på att spana efter frisör...vad är ett rimligt pris? nån som vet??
    Kanske ska vi ta och beställa ringar snart också :) vi vet vad vi ska ha och vem som ska göra dem, men vi har inte fått tummen ur och beställt ännu :)

• lyckan ler

Trippar in lite på tå här också! Vi har precis bestämt att vi ska gifta oss, och att det blir den här dagen! Känns lite pressat eftersom det är så mycket som ska hinnas med på fem månader! Men vi ska ha väldigt litet och enkelt bröllop, med 8 gäster + vi. Vi har bokat kapell i alla fall, men det är det enda. Ska kolla restaurangen i helgen, och se om det är nåt som passar oss.

Svar på tråden 28 augusti 2010 del två