Inlägg från: cina66 |Visa alla inlägg
  • cina66

28 augusti 2010 del två

Hakar oxå på...gifter oss i luleå 28/8.
    Hur långt har ni kommit?

• cina66

har oxå fått våra inbjudningskort....var först jättesur,det var ett feltryck,dom fixade till det på kortdesign...tack och lov!!
    Håller med fryser,ganska mäktigt att se dom.Vi har beställt våra ringar dom är klara den 24/3...längtar...spännande!!

• cina66

Ja det är nog sant,kan bli svårt att låta bli att sätta den på fingret.Imorgon ska vi och kolla på tärnklänningar åt min dotter,och det kommer inte bli lätt!!Har ni bestämt något färgtema??Jag ändrar mig hela tiden,så nu vet jag inte vad jag vill ha.

• cina66

vi hade blått från början sen belv det grönt och pärlvitt,och nu är jag inne på cerise rosa,alla näbbklänningar som är söta är ju rosa.Min lilla tjej kommer vara 3 men hon är jätteliten för sin ålder så det är inte lätt att hitta åt henne heller.
    Stor tjejen är 12 och väldigt bestämd hur det ska se ut.
    Hon är mittemellan barn och vuxen så det antingen för barnligt eller för damigt....svårt!!

• cina66

min dotter har oxå hittat en kanonfin klänning på shopindream.Vet inte om jag vågar beställa...tänk om den inte är fin på.Och hur länge tar det innan man får den?Ängeln...har ni redan skickat ut inbjudningarna,är vi sena??Tänkte först i maj,det kanske är försent??

• cina66

Ska ni ha stora bröllop?Vi tänkte ha ett litet för närmaste släkt&Vänner vi blir nog ca 45 pers.Vi har också satt 1 juli som osa.

• cina66

vi hade nog också blivit runt 80 pers om jag tagit alla som jag verkligen ville ha med...sållade väldigt mycket,och det var inte lätt kan jag säga!!Vi får bara plats med ca 50 pers i lokalen vi hyrt så det blev rensa i gästlistan eller byta lokal.
    Hoppas det blir bra.

• cina66

mirelle...vad spännande,vad blev det för klänning?Har du någon bild?

Svar på tråden 28 augusti 2010 del två