28 augusti 2010 del två
Jag tycker vi fortsätter den här tråden : ) Så spännande och roligt att få höra hur det går för er.
Jag tycker vi fortsätter den här tråden : ) Så spännande och roligt att få höra hur det går för er.
Idag har jag beställt min klänning : ) Nu är det bara att vänta i några månader innan den kommer!
Vad f-n. Ser ju att det inte länkas när jag försöker. Det är iallafall klänningen Brianna från Maggie Sottero.
Nu är inbjudningskorten skickade! Äntligen efter allt slit att får ihop dem.
Ska snart beställa tärnklänningar och näbbklänning. Bara min systerdotter kan bestämma sig för en klänning : )
Känns som att tiden springer iväg nu! Fortfarande massor av detaljer att fixa innan jag kan känna mig lugn. Fast det kanske inte händer förrän efteråt ha ha ha.
Ja ja hur går det för er andra då?
Jag har inte heller köpt massor av grejer till dekoration. Vet precis vad jag vill ha men inte beställt det än.
Jag håller på att klura på sånger i kyrkan. Kan inte bestämma mig för vad vi ska gå in till. Vad ska ni ha?
Jaha hur går det för er? Det börjar ju närma sig med raska steg!
Vi åker iväg under större delen av juli så det känns som att det mesta måste vara löst innan vi åker.
Men jag tror att jag har läget under kontroll.... eller inte.
Börjar bli lite nervös för möhippan oxå. Jag gillar egentligen inte överraskningar så där. Är lite av ett kontrollfreak måste jag erkänna.