Inlägg från: Steinhammersfru |Visa alla inlägg
  • Steinhammersfru

28 augusti 2010 del två

Jag hänger på här. Vi gifter oss också 28/8 2010. Var iväg idag och kollade in där vi ska ha festen och vigselplatsen som ligger intill. Så mycker verkligare allt kändes då.

Är det någon mer än jag som inte köpt/beställt sin klänning än? Börjar känna mig lite stressad för det men jag kämpar med vikten så jag kan inte köpa någon än för då kommer den vara för stor. Så jag kommer beställa klänning (fr Kina) i maj först. Hoppas det inte ska vara några problem.

• Steinhammersfru

Jag ska också beställa min klänning från Kina. Jag kontaktade Landy Bridal och frågade när jag senast kunde beställa om jag gifter mig i slutet av juli (för att försäkra mig om att den verkligen kommer fram i tid) och då svarade dom att i maj bör jag beställa senast. Så jag kände mig lite lugnare då. Så i maj beställer jag. Var ska du beställa din klänning ifrån EnilemmE?

Idag ska jag lägga våra inbjudningar på brevlådan :D

EnilemmE skrev 2010-04-04 21:51:48 följande:
    Jag har inte heller köpt/beställt klänning, men jag kommer att beställa, troligtvis från Kina, någongång under april, annars kommer jag bara vara nervös över att den inte ska bli klar/komma fram i tid. Jag kämpar oxå mot några kilon, men jag hoppas kunna justera klänningen så den sitter bra i augusti iaf, för såå mycket borde kilona inte göra på mig.. Eller så beställer jag någon cm för liten, så får jag verkligen nåt att kämpa för!!
Svar på tråden 28 augusti 2010 del två