Vad fick ni i morgongåva??
Man får den dagen efter bröllopsdagen, sin första dag som gifta. För min del så lutar det åt manschettknappar i guld med hans initialer graverade på, han använder manschetter ofta och då känns det helt rätt.
Man får den dagen efter bröllopsdagen, sin första dag som gifta. För min del så lutar det åt manschettknappar i guld med hans initialer graverade på, han använder manschetter ofta och då känns det helt rätt.
Jaha, jag har inte sett några av de nya TV-programmen. Trodde att alla gav morgongåvor dagen efter eftersom det är vad de jag känner har gjort. Man kan väl göra lite som man vill numera men vi kommer ta det dagen efter iaf. Bröllopsdagen kommer vi ha så mycket att stå i så dagen efter blir det nog sovmorgon och mysa i sängen så det passar liksom bättre då.
Angående pris så kanske det är bäst att man pratar innan om vad man tycker är lagom. Jag personligen kommer antagligen lägga mer än 5.000 kr på morgongåvan men det är väl lite individuellt med ekonomiska frågor som spelar in och så. Jag kommer inte önska mig något, det ska vara en överraskning tycker jag, något man ger av kärlek som minne av att man gift sig typ. Men vill du verkligen ha det där brillianthjärtat så visa det för honom och säg typ att "något sånt skulle väl vara fint som morgongåva" så förstår han nog vinken.