Summan av allt, spring edition
Hej hej! Jag har väntat in den nya tråden och nu hittade jag den äntligen.
Har precis kört pappa till svågertorp då han skulle till flygplatsen och sedan körde jag miss J till dagis. Som vanligt var hon överlycklig att vara där, men dessvärre var en pojke på dagiset minder lycklig när mamma slkulle gå. Deras inskolning har ju pågått sedan oktober... och det går minst sagt inte särskilt bra. Han skriker och gråter tills han kräks..Det ger ju inte särskilt god harmoni bland de andra barnen heller då de säkert blir oroliga av hans hysteri. Men det är ju bara att bita ihop.
Hela helgen har inneburit jobb. Massor med jobb. Fredag/lördag Gdansk, söndags Milano, igår London och sena kvällar - tidiga mornar (nätter!). Nu är jag ledig tills fredag och det ska jag njuta av! Det är inte länge till mannen är hemma igen. Han kommer hem 5 april så tills dess är vi på egen hand. Som vanligt. Men det går bra. Vi sköter oss själva lätt och det har varit mkt hjälpsamt med pappa här. Men mamma bor ju inte långt bort så vi får fortsatt avlastning.
Nu är jag redo för våren.. Vårskor, vårjacka, vårkläder, solglasögon, antioverall och handskar... Nån mer??
Gemma kul att höra att de har kommit igång med huset.. även om jag får lite ont i magen av att höra hur mktsm ska göras, men tänk så fint det blir sen! När allt ät klart. För det blir det. Vad har ni för estimated time of inflyttning?