Summan av allt, spring edition
Det låter helt underbart!! Medan jag läste tänkte jag att en sådan resa blir ju svårt med småbarn (och "förhoppningsvis" hinner vi inte med hur många resor som helst innan vi skaffar några) sedan såg jag att ni hade med era små!
Hur gör man med barnen när man är på skidsemester? Och hur ser anpassningen ut?
Lapinette skrev 2010-03-23 12:36:35 följande:
Jag vill också ha vår! Alltid redo! Fick vår del av vår i helgen när vi anlände till Zürich och det var 18 grader varmt. Tog en promenad utmed Bodensee, satte oss på en uteservering och drack ett glas vin. Härligt! Snödroppar, krokus och snöfria vägar. Me like.Har haft en superhärlig helg i Österrike/Schweiz. Åkt skidor, ätit apfelstrudel, bränt ansiktet och gjort en rejäl vurpa (allt sånt som hör till!). Om kvällarna har vi suttit i köket hos våra vänner och pratat, rödmosiga och trötta med ett glas vin. Det är dock en radikal skillnad från när vi besökte dem för fyra år sedan ... en snart 1-årig dotter och en 2-årig son. Speciellt den äldre pockade efter uppmärksamhet hela tiden så när han inte fick det gick han till attack mot något eller någon så han tillslut fick det.Izunia - låter jobbigt med lillkillen som inte vill bli lämnad på dagis. Vad gör man?Gemma - hoppas familjen blir frisk snart!