Summan av allt, spring edition
Oj, en ny tråd! härligt
Här är det knallblå himmel idag och jag sitter inne och jobbar och tittar ut, men nej, det är inte så synd om mig. Har haft min mamma på besök i några dagar under tiden mannen varit på resa i Bangladesh, vi har haft det bra och myst med vårpromenader och god mat. Ja, om man bortser från att jag kräktes hela söndagen, vet inte riktigt hur det blev så men ja, jag frisknade till fort. Idag har väl dagen varit sådär halvlyckad eftersom jag kört på en annan bil på vägen till flygplatsen när jag skulle skjutsa min mamma. Hmm..gubben framför bromsade i korsningen fast han först var på väg ut och ja, ni kan ju gissa. Jag hade mannens bil som nu fått ett litet hål av "gubben-framförs dragkrok". Ja, ja ingen gjorde ju illa sig eller så men det kändes lite onödigt. Det var ju dessutom mitt fel vilket känns extra irriterande. Han verkade dock snäll och sympatisk ja, gubben alltså och verkade mest tycka lite synd om mig men tänkte säkert i hemlighet att det var lite typiskt en tjej i så stor bil
Lapinette: Låter härligt med vårskidåkningen, vi funderar på att ta en sväng till påsk men det lär väl vara rätt uppbokat.