Summan av allt, spring edition
God förmiddag i tråden! Det var länge sedan jag uppdaterade mig om hur det är med er alla, ska kika tillbaks litegrann i tråden nu
Här pågår förberedelser för fullt för vårt något otraditionella upplägg till bröllop och bröllopsfest, och därav också anledningen till mitt besök här hos er!
Vi gifter oss i New York den sjätte juni och ska spendera en vecka i staden som vi båda besöker för första gången, så nu behöver jag New York- tips! (Lappis, jag vet att du ska dit snart... med din planeringsådra kan jag förmoda att du har halva hårddisken full med New York-relaterad info )
Om ni har tips på must-do's längs med östkusten (vi ska bila ned efter New York), så tveka inte att berätta! Jag har full koll på västkusten men har aldrig ens varit i närheten av östra kusten, så jag känner en viss förvirring när jag ska sortera bland vänners rekommendationer!
Iaf, hoppas att ni alla har det toppen, och att ingen fastnat i ask-förbannelsen! Jag ska till Madrid om två veckor, men förhoppningsvis borde allt ha lagt sig tills dess. Eller?