Augusti brudar 2010
Jag ska gifta mej 7 augusti. Vi har fortfarande inte skickat inbjudningarna... Men vi har skickat ett såkallat "save the date" så alla vet när de är och att dom är bjudna... så jag är inte speciellt stressad. Men vi ska skicka dom.. snart.
Vi har inte bestämt menyn ännu, men de blir inte buffe..Men era menyer verkar hur goda som helst!
Jag va på ett bröllop i höstas där dom hade cupcakes! jag rekommenderar! dom hade olika smaker och dekorationer. De blir liksom ett samtalsämne och alla kan ta den dom vill.
Det negativa är om de är mingel runt, de går åt så många fler då. Då är de lättare när man har bröllopstårta och de är en kö till att få en bit efter brudparet.
Om man tycker de är gulligt med cupcakes (vilket de absolut är!) så kan man ju ha de som efterrätt och senare ha den traditionella bröllopstårtan. Eller bröllopstårtan som vanligt och ha ett cupcake bord. Där man också har typ chips och jordnötter och allt det där. De blir liksom lite mer lyxigt sådär...
Jag bor i USA så de är mycket hysteri om cupcakes...... alla älskar dom! jag med.....