Augusti brudar 2010
vi gifter oss den 28.. börjar känna av att det inte är sååå jätte lång tid kvar
vi gifter oss den 28.. börjar känna av att det inte är sååå jätte lång tid kvar
äntligen smekmånad bokad(eller jag smekdagar ) yihaaa..
lyckan ler. vi åker till rom dagen efter bröllopet. sön till tor
på tor flyger vi till makedonien o är där till den 17 sep. men rom får vi för oss själva. den riktiga smekmånaden
haha.. grymt.. o så undrar folk varför man behöver minst 1 års planerande 6 v är ju jätte mycket
28/8... idag bockades tårtan av på listan igår skissades det på 2 alternativa ringar.. åå det rullar på o på drömarna om natten börjar jag iallafall märka att det inte är sååå långt kvar
inbjudningskorten kommer i nästa v hoppas jag..
skimmra vad kul att ni är nöjda. våra inbjudningskort från ANNABOR kom igår o vi är oxå super nöjda.så dukigt jobbat så nu blir det till att öva in en snyg stil
tjejer har ni tänkt på att det inte är så många v kvar till augusti
trevlig helg
igår kom nekräftelsen från kyrkan o det är inte den prästen vi önskat;-( vad gör man då?? är så besviken.
jag ringde till hon som hade skickat brevet men hon var inte inne så de lämnade ett med. hoppas att hon ringer upp imorgon.. ja jag var jätte tydlig när jag bokade om vilken präst vi ville ha pga att samma präst döpt våran dotter o nu ska vi ha nån helt anna;-(
klart de får ha sem men blev så besviken ändå. tycker ju så mycket om "våran" präst..
jaja inget att göra åt
ååå idag har vi skickat alla inbjudningskorten.. är såå nervös o pirrig...
hinderprövningen inskickad.. tänkte kolla underkläder på sön då jag inte hann o kolla i london;-( nåt speciellt man bör tänka på?
tack det med ryggen har jag inte tänkt på bara fram.. tack tack
Lila..välkommen..vi gifter oss oxå den 28 aug..kul med fler samma datum
hindersprövningssvaret har kommit o vi får gifta oss ska prova underkläder idag.. uuu mindre än 3 mån kvar..
har ni fått test smaka tårta??
28 aug...fryser
empa83.. vet du om man kan skjuta upp mensen med p-ringen?
ok. jag använder p-ring o tänkte om de är som p-piller. att man bara börjar typ på en ny ring med en gång..om det inte går ska jag kolla upp primolut-nor
härligt.. tack för tipset.. kommer absolut att göra så.
nä det visste jag inte men jag behöver hoppa över helt. vi ska ha 2 bröllop o smekmånad mittemellan så det kan vara trevligt att skippa mensen
tack igen för tipset
vill oxå vara me
28 aug