Orsakullan skrev 2010-06-14 22:39:34 följande:
Har alla stora lyxiga bröllop? Det känns som de flesta planerar och planerar och slår på jättestort! Själv tar jag det jätteeasy och känner mig nästan stressad bara av att vara här inne:) Själv ska jag gifta mig utomhus hos mina föräldrar med ca 35 gäster och 10 barn med en fest, modell enkel, i bystugan! Allt andas "enkelt" och laidback precis som vi vill ha det men när man läser om alla andra här inne så verkar vårt bröllop vara i enklaste laget, haha! Samtidigt är det kul med inspiration och se hur andra gör. Beställde iallafall blommor idag. Jag vill ha en enkel (igen!) bukett utan krusiduller och bestämde mig för en armbukett med tre syrenlila gerbera + blad, och den + corsage + näbbukett + näbbkorg (till 1-åringen) skulle gå på ca 4-500 kr. Det måste väl betraktas som ett bra pris?Men det närmar sig... Inte långt kvar nu!
Precis så känner jag också.. Vi har lite fler gäster dock... typ det dubbla, men jag tror att det blir ungefär samma "fix". Jag försöker bestämma blommor, min kusin ska binda buketten och har egentligen fått fria händer men hon går inte riktigt med på det... hon är rädd att jag ska bli missnöjd. Det är omtänksamt. Vad har du för blommor i din.