Vi gifter oss om några månader och pengarna räcker inte till...
Det jag inte förstår hur man kan planera ett bröllop utan att veta att man har pengarna? Om man nu hade pengarna så hade jag nog räknat med en diff...
Det jag inte förstår hur man kan planera ett bröllop utan att veta att man har pengarna? Om man nu hade pengarna så hade jag nog räknat med en diff...
Då förstår jag! Det är klart att sånt händer och man vill ju verkligen inte låta huset rasa. Men kan du rada upp igen vad det är du behöver hjälp med? :) Synd att du skulle ha bröllopet så långt ifrån mig. Annars hade jag kunnat hjälpa till med smink osv. Utbildar mig till hudterapeut, hår är jag ju intresserad av men inte utbildad. Men jag bor i dalarna tyvärr. Kanske finns någon annan här på BT som kan hjälpa dig med det? Typ jättebilligt eller gratis!
Vill du ha någon speciell bukett? Du kan ju faktiskt köpa blommor själv och binda om du är händig! Hade gärna hjälpt till med allt sånt. Hoppas det finns nån i närheten som är hygglig :)
skulle också skippa engångskameror. De flesta nu föritiden har ju digitalkameror. Lägger hellre ut på att ge dom en skiva så dom kan kopiera in bilderna på en sån och ge er :)
Eller varför inte rigga upp datorn på festen och be folk lägga in dom där innan dom går skämt åsido :P
Får jag fråga vad det kan kosta? Är själv lite nyfiken på det faktiskt. Har du gjort det eller? :)