Inlägg från: Björnisarna |Visa alla inlägg
  • Björnisarna

Skickat in till prv om nytt namn, vill veta om vi får det nu!!

vi ska skicka in nästa helg om nytt namn! har för mig att ja läste ngnstanns på deras hemsida att de kan ta ca 9veckor el ngt sånt???

• Björnisarna

Ja, fy! Å tänk om man inte får det man vill ha sen?!:O

• Björnisarna

Jo, jag tror tyvärr det :( har ni tagit ngn av förslagen de har på sin sida?

• Björnisarna

Jag har ett finskt efternamn och M2B ett vanligt -sson efternamn så vi bestämde oss för att vi ville ha ngt nytt. Det vi vill ha hittade vi på deras förslagslista, så hoppas ingen hinner norpa det innan! Det känns också rätt och bra så vi håller både tummar å tår att vi får det!:)

• Björnisarna

Det kostar 1800:- att byta efternamn. Klart värt tycker vi!

• Björnisarna

linvand: Ok, det låter ju toppen! Betalade ni sammanlagt 1800 då eller blev det mer? Hur gör ni med passen om ni i samband med bröllopet ska åka utomlands? Tänkte då din m2b ska byta efternamn i samband med bröllopet?

• Björnisarna

källerudd: Nej, fy nu blir jag riktigt nervös!!! Hade ni hittat på ett själva eller tagit ngn från deras namnförslag?? Och hur länge tog dte innan ni fick veta att ni inte fick det från att ni skicka in?? Huuu, nervöööst!!!! Vad var det ni försökte få för namn först, så kan man ju försöka ge förslag utifrån det?

• Björnisarna

ok. sandstrand..hmm.. strandsand kanske, så blire det omvända?:)

• Björnisarna

MissKitten: Grattis, då verkar det ju gå hela vägen :) Själv har vi fått besked om att våran ansökan inkommit, men inte desto mer.. hoppas, hoppas den går igenom!! Hur länge fick ni vänta innan ni fick besked? Hittade ni på ett eget efternamn eller tog ni ngt av förslagen på deras sida?

Svar på tråden Skickat in till prv om nytt namn, vill veta om vi får det nu!!