Inlägg från: Björnisarna |Visa alla inlägg
  • Björnisarna

Skickat in till prv om nytt namn, vill veta om vi får det nu!!

oooooooooh, så nervös!!!!:)

• Björnisarna

ooh, vi väntar å väntar.. :) när vi får veta om vi får de så kan jag säga vad det blev :) kan iaf avslöja att det är ett av namnen de har som förslag på sin hemsida. känns otroligt att ingen tagit det så vi har inte så stora förhoppningar om att få det.. vi tycker själva det är så fint så :)

• Björnisarna

19juni: ok, ojdå..de har vi inte gjort. vi har bara skickat in ansökningar och fått bekräftelse på att de fått dessa och ska påbörja ärendet.

• Björnisarna

en måndag på torsdag? det var festligt ;)

vi väntar fortfarande på besked.. det är riktigt nervöst! och om det inte går igenom så måste vi börja söka efter andra alternativ vilket vi inte alls har lust till, booh.

• Björnisarna

ååh, lycka!! vi bara väntar, å väntar....

• Björnisarna

vi fick idag veta att vi inte får det efternamn vi ansökt om :( anledningen var att de finns liknande efternamn men inte exakt likadant. :(

• Björnisarna

vi skickade in 3 nya förslag nu, prio 1 av de är ganska likt det som vi fick avslag på så jag väljer och inte säga vilket det är än, men ni får såklart veta sen! Första gången skickade vi ju bara 1 förslag men nu drog vi ihop 3 så förhoppningsvis får vi ngt av de.. och jag hoppas det går fortare och behandla nu andra gången man skickar in, tycker inte om och vänta!:)

håller tummarna för er andra som också väntar!!

• Björnisarna

Våran prsät sa att han kan säga vilka namn och efternamn som helst typ, bara det "riktiga" efternamnen och namnen står i hindersprövningen :)

• Björnisarna

Vi fick också positivt besked idag!! Otroligt att så många här fått det samtidigt, men otroligt kul!!:) Den 7juni ska efternamnet kunggöras och sen är det bara att hålla andan en månad, iiih!:):):):) 

Vi vet dock inte hur vi ska göra med hindersprövningen.. 7juli är kunggörelsen klar och bröllopet är den 17juli, får nog ringa och rådfråga om det där :S

• Björnisarna

Oh, spännande! Ska också ringa och fråga när jag hinner.. kan man gå in och och få det i handen direkt? Eller måste man skicka via post å få den via post? NERVÖST!

7 juli för er också alltså, spännande :) Då komemr vi stå på samma lista ;)

• Björnisarna

Vi ska inte berätta.. bara till familjen, men vännerna är det en hemlighet för fram till den stora dagen :) bra idé och skriva i festhäftet!!:)

• Björnisarna

Nu är vi på listan i post- och inrikestidningarna, iih!:)

• Björnisarna

Om 4 veckor får ni veta ;) 3,5 vecka kvar till bröllopet nu!!!:)

Svar på tråden Skickat in till prv om nytt namn, vill veta om vi får det nu!!