• Jenny Malmö

Informationsbrev med inbjudan?

rosesarered skrev 2010-03-30 19:57:33 följande:
    Vi gjorde infokort med följande info: Vigsel: kort om att vigseln sker utomhus och gästerna bör rusta sig med bekväma skor samt paraply Fest: Plats. Allergier/specialkost. Betalbar efter middagen. Toastmaster&toastmadame: tal och spex meddelas till dessa, kontaktuppgifter Barn: en liten dikt som jag snott här på bröllopstorget om att barn är en gåva men denna kväll får de stanna hemma och sova.... Presenter: en dikt här med om vår dröm är att på bröllopsresa åka osv. Att vi önskar bidrag till den istället för presenter. Hotell: Hotell med preliminärbokade rum för långvägagäster, info om referens samt rumspriser och hemsida Info om vandrarhem ( förmånligare alternativ) Busstransport från hotell till vigselplats Sist men inte minst en länk till vår hemsida Lycka till med infobladet!
    Vill du dela med dig av era dikter? {#lang_emotions_wink}

Jag är särskilt intresserad av formuleringen av presenter...=)

• Jenny Malmö
    Tjena skrev 2010-05-13 10:28:38 följande:
    Jag håller på att fila på vår infolapp. Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig. T ex ... Barnen är välkomna ange om de kommer när ni anmäler er... anmäler kan man ju inte skriva... så vad kan man skriva istället...?  
    "Ange vid bekräftelse på anmälan"
Svar på tråden Informationsbrev med inbjudan?