Inlägg från: Sussi08 |Visa alla inlägg
  • Sussi08

Beställt brudklänning - brudbukett?

Jag har äntligen beställt klänning :) Det blev en lite modifierad klänning nr 5 i mitt galleri (Lite mindre blommor på "sprunnet", lite mera drapering, kortare släp osv) Hoppas och tror jag blir nöjd, även om det inte var tänkt att bli den .

Nu till nästa problem, vad har man för typ av blommor till en sådan klänning? jag tänker mig mkt vitt, lite rött och inget häng eller? Skulle velat haft häng men tror inte det passar med klänningen. Vad tror ni?

• Svar på tråden Beställt brudklänning - brudbukett?
  • Sussi08

Tack för alla era inlägg. Jag håller med er alla :) dock inte lätt att bestämma sig.

Snufflan: Vad kul att det är lika klänning. Beställde du från Matildas? När gifte du dig? Var det varmt att bära den hela kvällen? Kände efter att jag beställt den att den kanske är för varm... Gifter mig 10 juli.
    Har dock gjort lite ändringar på klänningen, men det gör den nog inte tunnare :)
    Brudbuketten var ungefär som jag tänkte mig och jag tyckte den passade super så tack än en gång!

• Sussi08

Jag har beställt sol, så jag får väl regn :) Men då vet jag att jag inte behöver köpa något varmare då :)

Ska visa din brudbukett för min svärmor som kommer strax. Jag har lämnat allt ansvar till henne när det gäller blommor. Dock vill jag inte avslöja hur klänningen ser ut så jag måste påverka lite så det inte blir helt fel :)

Svar på tråden Beställt brudklänning - brudbukett?