Inlägg från: BlivandeFruPettersson |Visa alla inlägg
  • BlivandeFruPettersson

irriterad!!!! mycket!!!!

Jo, det är tydligen såhär det ska vara... En vecka efter OSA hade vi fortfarande inte fått svar från en tredjedel av de inbjudna, så då började projekt påminnelse. En höjdarkommentar vi fick var "Vi vet inte om vi kan komma än, men vi hör av oss så fort vi vet mer". Det här var över en månad sen nu och än så länge har vi inte hört ett pip trots att det här är människor vi pratar med flera gånger i veckan.

• BlivandeFruPettersson

Precis min reaktion när de svarade, tänkte "Men sa ni just det där på riktigt?". Förstår att vårt bröllop kanske inte är världens största händelse för våra gäster och att det kan vara lite pyssel med att hitta barnvakt, men alla andra har ju löst det så nu börjar det kännas lite som lathet från dem.

Känner igen det du skriver om också Malla och Mojje, flera som har utgått ifrån att de kan ta med sällskap som de behagar. Det är alltid lika skojigt att försöka formulera att "Nej, du ska nog inte ta med en dejt eller någon annan random person som varken jag eller m2b, eller för den delen du själv heller känner speciellt bra i dagsläget, bara för att inte behöva komma "själv"..."

Nåja, det är i alla fall en väldigt bra tålamodsprövning, det här med att planera ett bröllop!

Nicossambo skrev 2010-04-05 17:34:29 följande:
    Allvar sa de så, dålig stil. Hade jag varit er hade jag frågat nu en månad senare får ni samma svar hade jag sagt att ni vill ha svar idag vet ni inte så antar vi att ni inte kommer.
Svar på tråden irriterad!!!! mycket!!!!