BrideandGroom skrev 2010-05-08 23:09:56 följande:
Hej! Vi ska oxå börja skaffa barn efter vi har gift oss. Längtar så för har velat detta i några år nu. Men min kloka blivande man har sagt att vi ska gifta oss först..och det är jag glad för idag. Men sen j-r. :0) Är bara så orolig att det inte ska bli något för man vill så gärna. Hur ska man få bort sånna tankar i huvudet? Är en orolig själ hela jag. Men längtar såååå efter barn..
Oj, jag är precis likadan. Jag är den absoult enda som jag känner som aldrig varit gravid. Så jag är supernervös och nästan helt övertygad om att jag inte kan bli gravid och att det är nåt fel på mig. Sen att jag alltid sen den första gången jag hade sex har varit väldigt noga med skydd, det liksom sorterar jag bort och kan skrämma upp mig själv hur mycket som helst.
Vi har sagt att vi ska vänta ett tag till med bebis. Eller, det är min Fästis som vill vänta, jag vill helst börja nu. Men jag har en stav inne nu som räcker i ca 2 år till, efter det är det nog dags.
Har gått upp en del i vikt pga en ny medicin som jag börjat äta och nu har rykten börjat florera på jobbet att jag är med barn mm. Ganska jobbigt att alltid behöva dementera det när man så gärna skulle vilja att det var sant. Varför kan inte folk bara sköta sig själv?
Sorry TS för långt OT-inlägg men jag önskar dig en massa lycka till med bebisfabriken!