• emspems

Vilka tog ni med?

Fine, det ska vara spontant och bruden ska vara helt ovetande. Men jag har pratat med en god vän och frågat om hon kan styra upp det. Mina bästa vänner som känner mig bäst bor närmast 3 timmar bort och känner inte en enda av de vänner jag har i staden där jag bor. Det känns alltså inte rätt att förvänta sig att dom ska styra upp något i en stad som de knappt varit i samt att jag vill absolut INTE att någon glöms bort. Så jag ska göra en lista på de vänner som jag hade velat ha på min möhippa, med kontaktuppgifter och lite info så ska min vän (med andra) fixa själva aktiviteten. Hon är den jag litar på här att ordna något roligt utan fylleslag och lössnoppar. Har föreslagit att det är en aktivitet som alla kan vara aktiva i så alla lär känna varandra innan bröllopet. Även moster och svärmor ska tycka att det är roligt. :)
    Men det här med att skriva lista är svårare än vad jag trott. Svårt att veta vart gränsen går. Tror helt enkelt att jag skriver de som jag verkligen vill ska vara med + de som eventuellt kan ta illa upp om de inte får vara med. På så sätt blir alla glada :)

Svar på tråden Vilka tog ni med?