Inlägg från: Superstarfia |Visa alla inlägg
  • Superstarfia

Hur gör du?

Jag börajde med min cambridge kur idag.. Dock inte ren kur utan 2 soppor och 1 mål mat om dagen efter modellen lite kolhydrater, mer grönsaker och protein.. :)

• Superstarfia

Moi mokulat skrev 2010-04-12 14:40:35 följande:

Jag träna 3 gånger i veckan. Drar ne kolhydrater och försöker äta nyttigt. Har 5 kg kvar. Nu har de stannat upp. Ska inte kolla vågen förens om 2 veckor. För jag bli bara sur och deppig när jag kolla för ofta. Tycker ni jag ska tränar med? 14 Augusti är målet. Är rädd att när sommaren börjar att jag ska börja gå upp igen. Allt gott som kommer då.
    3 dagar i veckan tycker jag låter som en bra nivå.. Jag är orolig för att jag ska gå upp precis innan bröllopet, alla säger att man går ner i vikt av all nervositet.. grejen är att när jag är nervös äter jag.....
  • Superstarfia
    fibobs skrev 2010-04-12 16:58:26 följande:
    Ni är ju så duktiga.Jag försöker träna 5 dagar i veckan på olika sätt.Imorse var det powerwlak, imorron blire gympa, onsdag springa, torsdag aerobic och söndag simning.Behöver man inte kolhydrater för att kunna träna så mycket???
    vad ska man ha kolhydrater till? kroppen kan presetera på fett och protein, och det musklerna behöver efter ett pass är just protein...
  • Superstarfia

Hoffsennanen Tottoplex skrev 2010-04-12 18:26:18 följande:

Glöm dock inte av att hjärnan behöver kolhydrater!!!!!!!!Det glömmer alltid alla dieter av. Man kan inte ta bort kolhydrater för all framtid.Lycka till tjejer!
    fast det där är ganska mycke BS... Hjärnan behöver glukos, alltså socker, som kroppen kan tillverka av fett och proteiner... det vet vem som hellst som läst lite medicin..
  • Superstarfia
    fibobs skrev 2010-04-14 07:42:54 följande:
    -1 kg idag!!! tjohooo :o)Morron sol och morron jogg är på agendan.Älskar våren!
    Härligt!! Du ger mig inspiration att kämpa vidare!!
Svar på tråden Hur gör du?