• fibobs

Hur gör du?

Nu j****lar ska jag klara att gå ner mina sista kilon!!! Börjar med att "shake´a" en vecka och tränar stenhårt.
    Så idag blev det en smoothie i morse och 1 1/2 timmes powerwalk, med en slutspurt av springning på slutet.
    Men det var en lätt match med solen värmande i ansiktet och fåglarna som höll konsert hela vägen.

Hur gör du för att klara ditt mål?

• Svar på tråden Hur gör du?
  • Malla och Mojje

Drar ner på kolhydraterna och kör mer förbränning än vanligt. Morgonpromenader också. jag ska dock inte ner i vikt utan bara deffa lite

• Bride in leather

Jag utesluter kolhydrater jag med.Tränar och promenerar.

Ibland tar jag en shake.

• Sörön10

Bort med alla kolhydrater! Eller, inte riktigt alla. siktar på 20g/dag!

Går ner i vikt och mår bra! =) Ska väl börja träna när det är mindre stressigt i skolan, just nu finns inte tiden så det blir promenader när jag ska till och från saker istället!

• fibobs

Ja det här med kolhydrater har jag kört (GI) en längre period. Mycket effektivt, då jag gick ned 18kg på 7 månader, men när det avstannar...vad gör man då?
    Kroppen kanske har vant sig?
    En annan diet kanske?
    Skitirreterande när vågen inte rör sig!

• Sörön10

Om man avstannar brukar man ha hamnat på platå. Dra ner ännu mer på kolhydrater, testa LCHF och se vad som sker!

• Marjo

Jag kör Allévo-kur är på dag 5 idag.

• fibobs

LCHF har jag aldrig prövat, kanske det kan va nåt!

• Sörön10

LCHF har iaf gett mig hopp! Har ätit gott och varit mätt ända sedan jag började 10/1 i år! Har inte tränat på gym eller liknande en endast gång och är 4 hekto från att ha gått ner tio kilo!

• Rufsas

LCHF är helt fantastikst! Jag mår bättre och sover bättre sedan jag började.

• fibobs

Wow!!!!
    Vad roligt för dig!
    Ska prova det :o)

Sörön10 skrev 2010-04-12 12:16:10 följande:
    LCHF har iaf gett mig hopp! Har ätit gott och varit mätt ända sedan jag började 10/1 i år! Har inte tränat på gym eller liknande en endast gång och är 4 hekto från att ha gått ner tio kilo!
Svar på tråden Hur gör du?