• fibobs

Hur gör du?

Nu j****lar ska jag klara att gå ner mina sista kilon!!! Börjar med att "shake´a" en vecka och tränar stenhårt.
    Så idag blev det en smoothie i morse och 1 1/2 timmes powerwalk, med en slutspurt av springning på slutet.
    Men det var en lätt match med solen värmande i ansiktet och fåglarna som höll konsert hela vägen.

Hur gör du för att klara ditt mål?

• Svar på tråden Hur gör du?
  • Sörön10

Rekommenderar det verkligen!! =)

För någon sommar sedan tränade jag vaaarje (nästan) dag, åt sallader och var konstant hungrig! Gick ner kanske 4 kilo och fick slita för det. Gick såklart upp allt eftersom det var omöjligt att hålla stilen.

fibobs skrev 2010-04-12 12:57:51 följande:
    Wow!!!!Vad roligt för dig!Ska prova det :o)
  • Rufsas

Vill dock bara förvarna för lite trötthet och eventuellt lite illamående och yrsel den första veckan. Men sen mår man toppen! Det gäller att hålla ut den där korta perioden när man är lite hängig.

Lycka till!

• Sörön10

Precis! Det är som abstinensbesvär kan jag tänka mig! Om man ska sluta med nåt gift man hållit på med! =) Men det är bara att härda ut! Jag brukar dricka en kopp te med grädde när det var som värst! Då lugnade det sig!

• Marjo

Jag provade LCHF 1 mån förra våren och gick inte ner ngt tyvärr, men jag kände mig inte lika "degig" och sötsuget försvann :) . Sen fick jag typ ont som gallsten så jag vågade inte fortsätta med den feta dieten. Vad härligt att det har fungerat för er, för det kan ju inte finnas ngt bättre sätt att gå ner i vikt och samtidigt kunna äta gott!

• Sörön10

Vad synd att det inte funkade för dig! =( (ojoj vad jag sitter vid datorn hela tiden! haha)

Jag trodde inte heller det skulle funka. Har alltid blivit lite dålig i kistan, så att säga, när jag ätit fet mat, men det är som bortblåst!

Ja det kanske inte passar alla, men testa iaf och ge det en chans, ni som är nyfikna!

• fibobs

jaaa, ut med dig i solen vettja ;o)

Sörön10 skrev 2010-04-12 13:24:38 följande:
    Vad synd att det inte funkade för dig! =( (ojoj vad jag sitter vid datorn hela tiden! haha)Jag trodde inte heller det skulle funka. Har alltid blivit lite dålig i kistan, så att säga, när jag ätit fet mat, men det är som bortblåst! Ja det kanske inte passar alla, men testa iaf och ge det en chans, ni som är nyfikna!
  • Superstarfia

Jag börajde med min cambridge kur idag.. Dock inte ren kur utan 2 soppor och 1 mål mat om dagen efter modellen lite kolhydrater, mer grönsaker och protein.. :)

• Sörön10

haha ja! ska ut och cykla! har pluggvecka heela veckan så jag sitter inne framför datorn och tittar ut! :P

fibobs skrev 2010-04-12 13:32:08 följande:
    jaaa, ut med dig i solen vettja ;o)
  • Moi mokulat

Jag träna 3 gånger i veckan. Drar ne kolhydrater och försöker äta nyttigt. Har 5 kg kvar.
    Nu har de stannat upp. Ska inte kolla vågen förens om 2 veckor. För jag bli bara sur och deppig när jag kolla för ofta.

Tycker ni jag ska tränar med? 14 Augusti är målet. Är rädd att när sommaren börjar att jag ska börja gå upp igen. Allt gott som kommer då.

• Superstarfia

Moi mokulat skrev 2010-04-12 14:40:35 följande:

Jag träna 3 gånger i veckan. Drar ne kolhydrater och försöker äta nyttigt. Har 5 kg kvar. Nu har de stannat upp. Ska inte kolla vågen förens om 2 veckor. För jag bli bara sur och deppig när jag kolla för ofta. Tycker ni jag ska tränar med? 14 Augusti är målet. Är rädd att när sommaren börjar att jag ska börja gå upp igen. Allt gott som kommer då.
    3 dagar i veckan tycker jag låter som en bra nivå.. Jag är orolig för att jag ska gå upp precis innan bröllopet, alla säger att man går ner i vikt av all nervositet.. grejen är att när jag är nervös äter jag.....
Svar på tråden Hur gör du?