Hur långt innan hade ni möhippan?
Smilla82 skrev 2010-04-28 15:29:36 följande:
Jag har precis som du, Bettertogether, bara 7 veckor kvar till bröllopet. Och vad snabbt det har gått!! Det känns inte som så länge sedan man kunde säga att nu är det ett helt år kvar eller det är flera månader kvar. Men nu är det bara veckor kvar!! Och med bara 7 veckor kvar så blir nog hippan ganska så snart...HU! Denna helgen lär det inte bli men därefter så känns det som om det kan bli när som. Jag måste verkligen se till att fixa allt varje fredag från och med nu. Något som också känns lite jobbigt är ju att man vill vara pigg och alert på sin möhippa. Vanligtvis, efter en stressig jobbvecka, så brukar jag sova ganska så länge på lördagsmorgnar. Men nu får det nog bli till att lägga sig i tid varje fredag så att man kan vara något så när utsövd om de skulle ringa på dörrklockan kl 8 en lördagsmorgon. Åh vad jag blir nervös nu när jag börjar tänka på det. Och jag önskar att jag skulle kunna luska ut lite. Jag är så sjuuuuukt nyfiken! Jag med mitt gigantiska kontrollbehov flippar fullständigt ut av sådant här.Jag har också ett enormt kontroll behov, men efter dom mina bästa vänner vet det så har dom berättat att det ska bli en och att vi kommer äta och att det kommer vara alkohol inblandat. och jag har även fått bestämma vilka som ska komma. Medans jag vet att sabon vet i stort sett allt från när den ska vara till vad vi ska göra. Så varje gång han förslår ett datum i sommar som vi ska åka till våran hemstad kommer jag bli misstänksam. fast jag tror att han kommer lyckas lura mig totalt.