• imoen

Rådgivning för hår och smink finns här!!

Hej. Vad bra med en råd-tråd! Bra initiativ!! Jag var inne på kicks idag för att få hjälp, jag är nog en lite hopplös kund gissar jag. Min vardagsmake består av aco-täckstift där det ser som värst ut och typ lite mascara. Damen i butiken sa att en bb-cream skulle vara värsta grejen och att jag inte behöver något annat förutom det och det och det och det.... Jag fick panik och gick ut iaf. Så nu ställer jag frågan här, jag har blandhy med tydliga porer, och är ganska ljus. Vad ska jag köpa för bas till ansiktet? Hjälp!

• imoen

Men vad bra ni är. Som jag fattade så var primer och foundation per definition två olika burkar. Jag provar Max faktor tipset här och annars får jag väl se mig om igen :) Theresa L: behöver man något puder, eller är den pudrig i sig själv? Jag gifter mig i slutet av juni, så det finns ju en 'chans' till varmt och svettigt väder. Tack för tipsen!

• imoen

Hahaha, vad ramlade ner i min brevlåda idag om inte en gratis make-up rådgivning på Make Up Store. Kunde ju för tusan inte ha kommit lägligare!

Svar på tråden Rådgivning för hår och smink finns här!!