Åh tack för frågan! Det går verkligen jättemycket framåt. Alla har tyckt att jag varit gladare senaste veckan, och det har jag. Magkatarren är kvar, om än dämpad med hjälp av medicin. Men nu har jag dock konstaterat att den ger extra utslag på glass, creme fraiche, keso osv. och det i kombination med uppsvullen mage (den är lika stor som för 13kg sedan...!!!) har fått mig att misstänka laktos. Så igår köpte jag lite laktosfria produkter och ska nu testa att avstå laktosfria produkter helt ett par veckor och se om det gör någon skillnad.
Men jag är fortfarande rätt trött av mig. Jag vaknade nyss och kommer nog behöva en startsträcka för dagen, men då får jag acceptera det helt enkelt. Jag har ändå bara satt upp ett liiitet arbetsmässigt mål för dagen. En vanlig dag i mitt liv hade jag nog satt upp alla punkter på dagens agenda, men nu har jag fördelat dem över idag, imorgon och i övermorgon. Känns okej!
dfk skrev 2010-04-20 09:47:31 följande:
Grattis Bruttan!!!! Äntligen säg! Ja Sonja, det där med sjukvården kan alltid variera beroende på vart man bor! Hoppas att svullnaden snart går ner.Men som sagt prova theét, för det fungerar lite utdrivande.Här skiner också en sol på blå himmel, inga askmoln vad jag kan se!Cantaton, hur mår du nu?Aleta, skönt att syster är välbehållen.Men det verkar ha lättat upp litegrann nu med flygförbudet. Vissa flighter går.