• Cantaton

Tantvarning del 8

Du har en tuff jobbperiod, du!! *Styrkekramar*

Soldemor skrev 2010-05-14 12:21:16 följande:
    Hade jour på sjukhuskyrkan i natt, blev inringd 07.15 i morse, det var lite småtufft. Nästan precis kommit till jobbet efter att ha blivit avlöst av dagjouren. Hade lite samtal med högsta chefen på vägen hit, om det här med prövningar som man som präst kan möta, kan jag möjligen få lite, lite semester från dem nu, bara ett tag, så jag liksom hinner lite ifatt mentalt?
  • Cantaton

Jag behöver göra om min hemsida, den har liksom vuxit ur sin kostym... och nu har jag suttit i flera timmar för att försöka komma på hur den ska se ut, men kommer ingenvart... Inspiration någon? Tips på hemsidor som lockar er?

• Cantaton

Soldemor skrev 2010-05-14 16:30:42 följande:
      Höll på att säga, tänk tvärtom! Vad är det som gör en hemsida tråkig och jobbig? Allt sådant vill man undvika på sin egen! Kanske lättare att komma på det som är dåligt än mycket som är bra. Bara en tanke! Tycker ibland att SVK:S hemsida är rörig och svår att hitta i.
  • Cantaton

Jag är väl medveten om vad jag själv inte tycker om och skulle aldrig komma på tanken att lägga in sådant på en hemsida Automatisk musik, jobbiga flashgrejer o.s.v.

• Cantaton

Åh, jag har kommit en bit på en layout! Tror att jag är nöjd Har kodat det mesta av den (genom att "återanvända" en på nätet befintlig hemsida och fixa och trixa lite). Nu ser den snart ut som jag vill, ska bara förbättra koderna lite så att de passar mig, och ändra lite dokumentsnamn och så. Faktiskt var jag nöjd med layouten även idag. Man vet ju aldrig hur man ska känna dagen efter

• Cantaton

Soldemor skrev 2010-05-15 15:38:40 följande:
    Bra jobbat, Canttant! Du är så kreativ!Tack alla varma och goa tanter för kramar och tankar, känns skönt när det är jobbigt! Idag har jag faktiskt hunnit träna på morgonen innan dagens möda. Fast det är inte så mödosamt egentligen, det är två vigslar, varav den ena (här skall Kjell sluta läsa!) är jag medbjuden efteråt, till en bygdegård som ligger här i byn. I morgon skall jag ta med några av mina fd konfirmander på rockmässa, jympa och efterföljande hamburgare. Hå hå ja ja, vad prästen skall slita denna helg...
  • Cantaton

Är det nån som har lust o tid att titta på mitt förslag till hemsideslayout? Sambon tycker det är bra, men å andra sidan har han ingen känsla för layout, så jag vet inte hur mkt det betyder Jag har sparat det man ser direkt på min skärm som en bild. Någon?

• Cantaton

70% av de platser som finns eller 70% av upptagningsområdets potentiella konfirmander?

Soldemor skrev 2010-05-18 09:06:07 följande:
    Nu är vi snart uppe i 70 % anmälda konfirmander till hösten!
  • Cantaton

Det är ju helt galet bra!

Soldemor skrev 2010-05-18 09:34:29 följande:
      Av de potentiella. Talar vi platser som finns, är vi redan uppe i 70!
Svar på tråden Tantvarning del 8