Tantvarning del 8
Du har en tuff jobbperiod, du!! *Styrkekramar*
Du har en tuff jobbperiod, du!! *Styrkekramar*
Jag behöver göra om min hemsida, den har liksom vuxit ur sin kostym... och nu har jag suttit i flera timmar för att försöka komma på hur den ska se ut, men kommer ingenvart... Inspiration någon? Tips på hemsidor som lockar er?
Jag är väl medveten om vad jag själv inte tycker om och skulle aldrig komma på tanken att lägga in sådant på en hemsida Automatisk musik, jobbiga flashgrejer o.s.v.
Åh, jag har kommit en bit på en layout! Tror att jag är nöjd Har kodat det mesta av den (genom att "återanvända" en på nätet befintlig hemsida och fixa och trixa lite). Nu ser den snart ut som jag vill, ska bara förbättra koderna lite så att de passar mig, och ändra lite dokumentsnamn och så. Faktiskt var jag nöjd med layouten även idag. Man vet ju aldrig hur man ska känna dagen efter
Sonja, vad trevligt det låter ändå
Är det nån som har lust o tid att titta på mitt förslag till hemsideslayout? Sambon tycker det är bra, men å andra sidan har han ingen känsla för layout, så jag vet inte hur mkt det betyder Jag har sparat det man ser direkt på min skärm som en bild. Någon?
70% av de platser som finns eller 70% av upptagningsområdets potentiella konfirmander?
Det är ju helt galet bra!