Heja, coola blomman! Hade jag varit du hade jag kanske sagt vad jag tänkt, jag kan bli så där dryg när jag blir riktigt arg, lugn och dryg och bara dräpande saker som kommer ut ur munnen!
Ligg nu på soffan och ta det lugnt med böcker och choklad, så eski¨mån kan acklimatisera sig!
Precis sådan där receptbox hade min mamma, och jag tyckte det var jätteroligt med receptkorten, men jag har nog aldrig tyckt att det varit roligt med matlagning, så det kan bli...
Väntar på att veterinären skall ringa, Solde gråter när hon går på lådan, måste ha antibiotika! Vettisen sa, att jag bara kunde ringa om det inte blev bra, så skulle hon skriva ut recept, men tanten i receptionen säger att jag måste ha en telefontid först. Och jag som skulle ha begravning! Jag ringde så fort de öppnade i morse, men än har ingen ringt. Har de inte ringt till kl 15, så ringer jag igen! Detta känns bara så genomhemskt!
Ett glädjeämne är iaf, att Hoppeloppan växer rätt så bra. Igår vägde hon 2,8 kg. Hon var jätteduktig, och gick hela vägen hemifrån till veterinären. Så långt har hon aldrig gått förut. Storebror gick med, det var han som skulle vaccineras, men det var lillan som gick bäst, supertjejan!