Tantvarning del 8
Och såklart skulle det vara ett utropstecken efter bra att ha!
Och såklart skulle det vara ett utropstecken efter bra att ha!
Tack på förhand!
Vi var hos fotografen 9 april och jag har fått en cd med bilderna på, Jag skall ta med den till jobbet (lapen hemma kan inte ta skivor!) och försöka lägga in bilderna där. Sedan har jag hur många bilder som helst på detta lilla troll i kameran hemma, skall sem om inte de går att få över på skiva också, på något vis.
Hon är ganska söt i verklighten också...
Märkliga föräldrar den tjejen måste ha, och ganska ouppfostrade! Hör till helt vanlig hyfs att säga tack! Grr!
Maken på fotboll i L-krona och jag på kontoret. Försökte lägga in fotograf-bilderna på Siena, men tydligen så går de inte att få in i galleriet här, någon funktion som inte stöds av programmet. Öhh, så komplicerat allt skall vara då!
Nu skall jag skriva ett vigseltal (snart ifatt med alla!), städa på rummet lite och åka hem till snuttisarna igen. Lilla fröken har blivit normal busig kattonåring igen, men en väldigt trött sådan. Hon sover mest och har ätit lite idag. Maken var så glad att hon vill ligga i hans knä i morse, det hade hon liksom inte tid med när det bara fanns killar i den lilla hjärnan. Och Solde verkar betydlgt piggare! Vi gick en ganska lång runda igår kväll och hon trippade på så fint så! Hoppas det blir bra nu!
Så, nu har den här tanten kört dagens super-ego-inlägg, men snuttarna är som mina barn och när de inte mår bra så blir det ganska jobbigt för mig också!
*Skriver vigseltal, äter choklad och dricker cola*
Här är massor av kramar till Blomman och ett stort GRATTIS! till Panzer
Jaa, lite jubileum så där!