• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Cantaton

Tur att min kompis frågade om vi kunde gå på promenad nu. Annars hade jag väl inte gjort nåt alls. Skönt med frisk luft, även om det nog regnar...

• MittiPrickBrud

Min dag ägnas åt musikskapande!
    *känner mig fylld av inspiration*

Det är på tiden!

• Sonja68

Haha Blommis, det har du rätt i Jag ville ju göra en sån här eller {#lang_emotions_yell} . Så fel det blev! Inte nog med att jag behöver stödstrumpor, dags att ta fram glasögonen igen *funderar vars jag lade dom för sisådär 1½ år sedan*

Mittiprickan: Så härligt att du hittat inspirationen igen, du skapar så underbar musik

Cantaton: Promenad med kompis {#lang_emotions_sunny} det låter skönt!

Själv har jag varit på ett Power Pilates-pass på lunchen och jag höll på att svimma! Där fick magmusklerna  sig en rejäl omgång {#lang_emotions_tongue_out} HELT slut är jag.

Heloise; Vad tror du ICA-Stig säger om ditt välsignade tillstånd?! Hihihih... jag tänker mig honom hålla upp dörrarna för dig, bana väg genom pallar och kartonger för dig. Du går med ett gyllene skimmer omkring dig och han är iklädd sina rosa benvärmare, svettband och pantalonger  

• Cantaton

Ljuvligt!

MittiPrickBrud skrev 2010-04-22 13:21:57 följande:
    Min dag ägnas åt musikskapande!*känner mig fylld av inspiration*Det är på tiden!
  • Cantaton

Sonja, ja - skönt på flera sätt. Dels luft, dels komma hemifrån, dels röra på mig vilket jag knappt gjort sedan jag fick magkatarren under påskhelgen, dels prata av mig. Jag behövde allt det.

• Sonja68

Hur är det med magkatarren nu Cantis?

• Cantaton

Det här är tredje dagen i rad som jag knappt känner av den! Att plocka bort laktos har nog gjort susen. Sedan hoppas jag att det är sekundär laktosintollerans som alltså försvinner när tarmarna är friska igen. Men det blir en senare fråga. Jag är glad att magen är gladare.

• Cantaton

Oj!

Döm om min förvåning när jag också för inte så länge sedan fick klart för mig att min sambo vill ha brudöverlämning!!! Han hade alltid tänkt sig ett bröllop så... Han har tittat för mycket på film...

passionsblomman skrev 2010-04-22 14:26:03 följande:
    www.dn.se/debatt/victoria-maste-tanka-om-nar-...Förbaskat besviken blev jag nu...Aleta, vad ska vi göra?
Svar på tråden Tantvarning del 8