Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ahaa! De är dragbara de små rackarna! det hade jag inte fattat...
Fast jag gillar fortfarande den gamla asgarvsgubben bäst:
Nu blev mitt mail om Vickan och brudöverlämning uppläst i Ring P1 tillsammans med ett annat om att Daniels mamma borde överlämna Daniel till Vickan, det låter som någon här på forumet har skrivit det också!
Hejja Aleta! Och Duschess...?
Vart har du egentligen mailat? Du får gärna ge mig mailadresserna ifall du ids.
Ååååh, nu måste jag gå ner till banken. Det är något som har fuckat upp med min internetbank OCH telefonbanken. Jag misstänker starkt att det har något att göra med att hon skulle avsluta mitt gamla konto. Ajöken så länge!
Och mig!
Ja, där kan jag inte riktigt förstå hur Gud tänkte. Vad gör de för nytta överhuvudtaget? Har hört någonstans att inga djur vill äta dem (vem skulle det förresten? blää!). De är bara allmänt otäcka!
Nej, inte jag heller! Men det hör väl till tant-skapet antagligen...
Grattis till Bruttan än en gång! Vad roligt med grodisen!
Heja alla tanter! Tänk om vi kan få V att ändra sig vad gäller det-som-inte-bör-nämnas-i-samband-med-vigsel!
Nu har Bruttan fått mail ang +
Ju mer jag tänker på Vickans brudöverlämning desto mer irriterad blir jag!!
Har hittills tyckt att kungahuset gjort ett ganska bra jobb när de representerat Sverige.
Om jag ska vara med och betala deras bröllop så vill jag att de fortsätter vara bra förebilder och att de följer svensk tradition och även den ordning som Svenska kyrkan har vid vigslar. Annars så kan de gifta sig borerligt och bekosta kalaset själva. De får väl göra som Laila Bagge, skaffa sig andra sponsorer som pröjsar för allt.
Just nu håller jag på att skriva olika protestbrev till skolan och kommunen ang indragningar i hemspråksundervisningen för ryska barn (obs, endast för ryska barn) och den diskriminering som råder, särskilt i förskolan. Så jag orkar inte skriva till hovet just nu.
Men om någon av er skulle få nys om någon protestlista eller dylik insamling ang V:s "överlämning" som innehåller seriösa argument och som kommer att komma hovet tillhanda, får ni gärna informera mig. Jag skriver under!!