Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Asgarvar!
Heloise: du är så skööööööön!
Sonja, de läste bara upp detta som jag skrev helt kort:
Kungahuset ska representera Sverige - INTE Hollywood!
Vill kronprinsessan ha ett personligt bröllop med utländska seder som
hör hemma i kvinnoförtryck så får hon bli privatperson istället.
Passion, jag fyllde i kontaktformuläret på hovets hemsida
http://www.royalcourt.se/ovrigt/kontakt/skickameddelande.4.396c7107359daaf480001644.html
Vill man skicka brev finns adresserna här, det är egentligen bättre, för då måste de arkivera det som skrivs.
http://www.royalcourt.se/ovrigt/kontakt/kontaktsidor/kungafamiljen.4.1a33662110ba866afa8000978.html
Några fredagskvällssurfande tanter här? Jag känner mig lite ensam ikväll.. Jag har vigt hela min dag åt min syster (som behövde det, och som bara vågade anförtro sig till mig, utöver bästisen nere i Skåne och pojkvännen som inte fick ledigt från jobbet med kort varsel). Jag gör det såklart gärna för min syster, och hon var så tacksam. Jag kände bara att det var sååå tungt att bära en hemlighet ensam, veta vad hon gått igenom utan att få berätta för dem som finns runt omkring henne (som nästan dagligen frågat om jag vet vad det är med henne...) Men efter att vi pratat i 6-7h gick hon med på att berätta för ett par till, och plötsligt föll oket från mina axlar. Då var det "bara" min fredag jag gav henne - inte hela mitt tålamod. Men nu känner jag att jag behöver bli ompysslad lite. Och bästa älsklingen är på något evenemang med jobbet, så jag sitter här och känner mig rätt ensam. Många kvällar tycker jag att det är ljuvligt att tända lite ljus och skriva poesi - eller något. Men idag vill jag bara bli kramad och prata prata prata. "Tur" att vi åker ut till landet över helgen. Ska bli såååå mysigt, även om vi båda behöver jobba lite.
Äsch, nu kan ni bortse från mitt inlägg. Känns lite onödigt i efterhand, hade det funnits en ta-bort-knapp hade jag tryckt på den. Nu är sambon i alla fall hemma och jag är jättetrött. Nu blir det sängen. Kram kram på er.
Kram
Kramar till alla tanter!
Idag verkar bli en bra dag, solen skiner och jag mår inte illa. Ingefärste fungerar jättebra för mig.
Tyvärr ska både jag och Panzer jobba idag, det drar ner glädjen ett par hack... Usch vad jag är trött på att jobba hela tiden! Jag vill bara sitta hemma och sy bebislapptäcken, och klappa mig på den redan tjocka magen och inbilla mig att det är en bebismage.
Men vafalls inte en endaste tantaluring har varit här, sen imorse!
Panzer och jag ska ut och äta med U som var toastmadame på vårt bröllop. Hmm funderar över om jag ska berätta om bullen, hon är som en blodhund och hon kommer att bli mkt misstänksam om jag inte dricker vin till den goda italienska maten...
Panzer är förövrig mkt förorättad, det var in en fjantig shn kille och skällde på mig för att vi hade sportradion på, då sa jag att det var min kollega som lyssna på det på kvällen, varpå shn fjanten sa att det var både stilistiskt osnyggt och sannolikt olagligt. Olagligt är det inte, eftersom butiken betalar till alla olika radio grejjer som amn måste som butik. Stilistiskt osnyggt kan jag inte uttala mig om, för det är ett otroligt skitnödigt uttryck, som dessutom låter helt puckat. Men Panzer har hakat upp sig på det"stilistiskt osnygga" och vill egentligen helst att vi gör ett pit stop på shn här i stan ch skäller upp shn fjollan! Jag vill bara gå till den italienska restaurangen!
Jag har tittat in lite, men är på landet, så jag sitter inte direkt en massa vid datorn