Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Idag har jag gjort det officiellt: jag lägger ner ett av mina hjärtebarn. Känns såklart vemodigt.
*Uppmärksamhetstörstande*
Ljuvligt
Jag känner nog bara att jag tagit ett av mina viktigaste beslut på länge nu när jag valde att lägga ner varumärket och så är det liksom inga som noterar... Jag har mailat alla solister men två har svarat, jag har bloggat om det, men för ovanlighetens skulle har ingen kommenterat... o.s.v. Det är inte stort i någon annans ögon, så det är lite löjligt, men det är liksom en tomhetskänsla som behöver fyllas med annat
Haha, vet du, det att ingen noterar något jätteviktigt man gjort känner jag _precis_ igen, är i exakt samma läge själv! Men jag lovar, alla berörda noterar, men de vet att de är många och så gömmer de sig bakom det... Tänker "jag behöver inte kommentera för det är det säkert någon annan som gör". Att fylla tomheter i huvudet och schemat är ju annars din expertis, så det känns snart annorlunda, på gott och ont... Tills dess, njut av att ha lite paus i tankarna och ansvarskänslan!
Det känns faktiskt JÄTTESKÖNT att släppa taget om sajten. Jag kommer att behålla adressen och rikta om den till musikdelarna av min hemsida, samt kanske använda loggan till mitt företag eftersom jag inte har någon logga idag... Plocka ut godbitarna ur kakan och slänga resten liksom
Tack för dina ord.
Mm, och ju svårare beslut, desto underbarare är känslan efteråt när man vet att man gjort rätt val! Låter som bra idéer du har! Då går ju inte allt ditt jobb till spillo heller.
Det känns inte "till spillo" på något sätt, faktiskt. Jag har lärt mig mycket, kommit till insikt om mycket och kommit kontakt med människor jag annars inte hade mött. Så det må vara en ekonomisk förlust, men ett mänskligt berikande 1 juli säger det "poff".
Dfk; Extra varma kramar till dig och din tös. Hon ska verkligen inte behöva må dåligt, bra att kontakta BUP.
Usch, jag låg o lyssnade på karlavagnen en kväll. Det handlade om depression hos ungdomar, så sorgligt att höra unga människor tala om att inte bli sedda o.s.v. Hela natten låg jag o funderade på varför det måste vara så jäkla jobbigt att vara ung. Jag menar snacka om att självförtroendet ryker då ingen ser el frågar efter "dig".
Blomman; Härligt att höra att det funkar i skolan.
Haha, det blir ingen vinkyl i garderoben men plats för bubblande champagne är given. Föresten är det bara jag som tycker att de nya sk funkishusen ser sorgligt trötta ut? Jag vill ha ett hus som är levande, men nytt Just nu pratar vi om hur stort vi ska bo, Lasse vill gärna bo mer än rymligt .......... jag okey.r om det ingår städhjälp, haha.
Visst vore det härligt om alla ni kunde vara med på vårt bröllop!!!!!!
Nu ska tant Liz sova så sött. Kramar till alla.
Im yours, tack!
Ja! det skulle vara roligt att vara med på ditt bröllop
Cantaton, vad bra att du tagit ett stort steg till något som gör att du nu får mer tid till något annat värdefullt!
Hoppas att ni har en fin dag allesammans!