• Jvö

fler unga brudar i sommar?

Jag kommer vara 21 år när vi gifter oss och sambon kommer vara 26 ;) Gifter oss 31 juli 2010. Känns väldigt snart :d

• Jvö

Vi ahr då färdigt allt i stort sett näbbklänningarna är det som är kvar. Allt annat är bestämt. Men allt är inte riktigt inhandlat har lite dekoration kvar och brudens underkläder resten är nog färdigt. Brudtärnornas klänningar ska komma inom 2 veckor så det är nog det sista. Men känns som att vi har koll på det mesta.
    Är det någon har inne som känner stress?

• Jvö

Aaah okej, om alla våra kommer så blir vi nog 55 st tror jag.
    Jo, man måste ju tänka på allt och inget. Är så mkt att göra även fast när vi gifter oss har vi planerat i 13 månader så känns det som att ändå så blir det mkt att göra hela tiden.

Men här hemma är vi då båda lika stressade eller bruden (jag) kanske lite mer. Båda är lika involverade vi har tagit alla besluten tillsammans vilken känns oerhört skönt. Men jag är mer strssad.
    Men längtar så obeskrivligt till den dagen vi stå i kyrkan :D

• Jvö

Jag ska nog bara ha halvhårs uppsättning tycker inte om att ha hela håret uppsatt, samt lite lockigt. Med en tiara i, som det  ser ut i dag i alla fall kanske hinner ändra mig vem vet :P

• Jvö

Nej vi har då inte mött nå¨negativa kommentarer vad jag kan minnas i alla fall. Har klarat oss bra från de.
    Jo, det kan jag göra har hittat massa sidor jag med, men så glömmer man att spara :P
    Om du inte sidorna igen får du gärna länka.
    Vars bor alla då? ;)

• Jvö

yousofine skrev 2010-04-25 19:02:29 följande:
    Här är en till ung brud :) Vi gifter oss den 31 Juli och jag är då 21år :) Har så svårt att bestämma maten, hur har ni? Vi har tänkt buffe´ för vi har så många som kommer (75st) Tips på mat?

Jag gifter mig också 31 juli kommer vara 21 då ;)
    Vi ska ha buffe, vi kommer då att ha en kyckling, en fisk och en eller två kötträtter för då finns det något som alla gillar. Vi har redan bestämt hela våran meny.  
    Men det är svårt det där med mat. Vi höll på länge och vela fram och tillbaka innan vi bestämde oss.  

Svar på tråden fler unga brudar i sommar?