fiffen skrev 2010-04-18 15:32:41 följande:
precis! så känns det för oss med, har varit tillsammans sedan vi var 14, dock inga barn än, men det kommer när jag pluggt färdigt :)Men Juni är ju väldigt snart! spännande!Mat - färdig bestämd (i princip)Kyrka och Lokal bokadRing beställdKläder och skor beställdaGästerna är bjudna (blir ett mindre bröllop med bara närmst släkten 21 pers totalt)Bröllopsresan bokaddet som är kvar är väll att spika maten helt, bestämma om vi ska köpa eller göra tårta själva, om vi ska serveringspersonal och frisör.. tror jag. det är säkert tusen saker till, men det är detta som känns somd et viktigaste för oss i alla fall :)Hur går det för er?
Ja Juni är väldigt snart, stressar en aning när jag ska få det sista klart. Har alldeles för mycket att ordna upp det sista men förhoppningsvis kan vi bocka av flera av våra inköp denna vecka.
De vi har fixat till redan är:
- Brudklänningen
- Näbbklänningarna (de blev klara idag)
- Tärnklänningen
- Maten
- Drickat
- Dukningen
- Fotografer
- Servitriser
mm men vi har alldeles för mycket kvar känns det som, fästmannens skor, kostym, ringarna etc är fortfarande inte köpta men förhoppningsvis får vi bort flera av posterna denna vecka.
Var kommer ni gifta er? Hur många gäster är inbjudna och när har ni satt OSA?