• fiffen

fler unga brudar i sommar?

funderade på om det är några mer som gifter sig i sommar och räknar sig till "yngre" här på BT Själva blir jag 21 i år och m2b blir 22. vi gifter oss 24/7 och äntligen känns det som att det mesta har fallit på plats! :)

Hade varit roligt att följa varandra på vägen till den stora dagen :)

• Svar på tråden fler unga brudar i sommar?
  • HK8

Jag bor i Mockfjärd, i Dalarna! =) Vi ska gifta oss i Gagnefs kyrka.

• fiffen

då är vi tre sammanlagt på den 24/7 nu! populärt datum ;)

Jag kommer från Dalsland! gifter oss i en liiiten kyrka långt ut på landet.

nu stötte jag på en tråd med frisyrer precis.. ska leta upp den igen, det var en av de bättre jag hittat. tog massa förslag däifrpn själv, tror jag hittat DEN frisyren nu, (igen...)

• fiffen

weddinghairstylegallery.com den här emsidan har många fina frisyrer, hittade ett par här som jag kan tänka mig, ska lägga upp i galleriet någon dag så får ni se vad ni tycker ;)

• dss

Kommer gifta mig nästa sommar, då fyller jag 19 :) Yngst här? hehe

• fiffen

DSS: jag tror du leder ligan än så länge ;) hur har ni tänkt er bröllopet?

• wiicky

Jag och min blivande man gifter oss den 17 juli. Han är 30 och jag är 19, så jag får väl räkna mig till unga brudar{#lang_emotions_sunny}

• LillaIda

Vi gifter oss också 24 juli :D Vi kommer båda att vara 25 år gamla och är de första i vår vänskapskrets som gifter sig. Alla tycker vi gifter oss unga, men det kanske beror lite på vart man bor? Vi bor i Stockholm.

• Jmms

Relativt ung, jag är 22 när vi gifter oss och han är 31. Vi gifter oss 31 juli. Vi är också de första som gifter sig i vår vänskapskrets. Bara positiva kommentarer från vännerna (han har dock en hemsk mormor som inte ens kunde klämma ur sig ett grattis).

• fiffen

Jmms: trist med sådana människor! vissa kan man aldrig göra nöjda..

vi är också först i vår vänskapskrets. visst är det skönt att inte ha något tidigare bröllop att jämföra med, nu kan vi göra precis på vårat sätt utan att någon kan jämföra med någon tidigare. vi lägger liksom ribban ;) dock har vi inte bjudit några av våra vänner, bara närmsta familjen, så de har ändå inget att jämföra med :P

• yousofine

Här är en till ung brud :) Vi gifter oss den 31 Juli och jag är då 21år :)

Har så svårt att bestämma maten, hur har ni? Vi har tänkt buffe´ för vi har så många som kommer (75st) Tips på mat?

Svar på tråden fler unga brudar i sommar?