• fiffen

fler unga brudar i sommar?

funderade på om det är några mer som gifter sig i sommar och räknar sig till "yngre" här på BT Själva blir jag 21 i år och m2b blir 22. vi gifter oss 24/7 och äntligen känns det som att det mesta har fallit på plats! :)

Hade varit roligt att följa varandra på vägen till den stora dagen :)

• Svar på tråden fler unga brudar i sommar?
  • Jvö

Aaah okej, om alla våra kommer så blir vi nog 55 st tror jag.
    Jo, man måste ju tänka på allt och inget. Är så mkt att göra även fast när vi gifter oss har vi planerat i 13 månader så känns det som att ändå så blir det mkt att göra hela tiden.

Men här hemma är vi då båda lika stressade eller bruden (jag) kanske lite mer. Båda är lika involverade vi har tagit alla besluten tillsammans vilken känns oerhört skönt. Men jag är mer strssad.
    Men längtar så obeskrivligt till den dagen vi stå i kyrkan :D

• Megi

24 år blir jag när jag gifter mig =) Inte så ung men inte gammal heller hihii! Gifter mig nästa månad dvs MAJ =)

Känner mig väldigt stressad och nervööös!

• fiffen

det hade varit underbart med att vara lika engagerade, jag tror inte min "gubbe" har förstått än hur mycket som ska göras runt om ;) men det börjar gå upp så smått! tror jag..

vi kör på korttidsplaneringen, började planera för någon månad sen ;)

Megi: Oj!! hur känns det med allt? börjar det falla på plats?

• Megi

Fiffen: Jag säger oxå OJJJ! Nu är det bara 30 dagar kvar... oh så nervös man börjar bli.. Ja det mesta är fixat, spriten ska inhandlas, tårtan måset beställas och vi måste hitta ngn som ska filma bröllopet... och det sistnämnda är det svåraste.... OHH!

Ska ni andra ha ngn som filmar? Hur mkt betalar ni isf?

• fiffen

Megi: Vi hade troligen bara tänkt ställa upp en filmkamera på något bra ställe i kyrkan där den uppfattar det mesta som händer, kanske två? en framme i kyrkan och en bak? så slipper någon filnma som är där som gäst..

Mitt stora problem (I-landsproblem) är hur jag ska ha håret på dagen D.. har verklien INGEN aning om vad jag ska göra.. vill nog ha det mesta utsälppt, men vet som sagt inte.. hur ska ni andra göra?

• Jvö

Jag ska nog bara ha halvhårs uppsättning tycker inte om att ha hela håret uppsatt, samt lite lockigt. Med en tiara i, som det  ser ut i dag i alla fall kanske hinner ändra mig vem vet :P

• HK8

Jag fyller 22 månaden efter att vi gift oss, och min kille fyller 20 ett par dagar innan vi gifter oss =) Känns jättebra, vi har varit tillsammans i 5,5 år. 

Jag har heller inte en aaaning om hur jag ska ha håret! Vill ha en ganska stor och slarvig frisyr, allt uppsatt. Några tips på bilder? :) 

• fiffen

Jvö: så har jag tänkt mig också just nu ;) hittar du någon fin bild får du gärna tipsa! :P

Jag har sett massa frisyr hemsidor tidigare, kan länka om jag hittar dem igen!

har ni mött några kommenatarer (negativa) om att ni skulle vara "unga" vi har klarat oss finfint :) alla verkar posetivt överraskade!

• icimici

TS: vi gifter oss samma datum :) Vi är oxå till dom yngre, eller jag tycker det, hehe jag är 22 och min sambo är 20 blir 21 senare i höst :)

• Jvö

Nej vi har då inte mött nå¨negativa kommentarer vad jag kan minnas i alla fall. Har klarat oss bra från de.
    Jo, det kan jag göra har hittat massa sidor jag med, men så glömmer man att spara :P
    Om du inte sidorna igen får du gärna länka.
    Vars bor alla då? ;)

Svar på tråden fler unga brudar i sommar?