Dela med er av spartips för att hålla nere kostanderna
Jag håller ögonen öppna hela tiden efter saker som är användbara! T.ex hittade jag en näbbklänning på en barnsecondhand-affär till 1-åriga dottern för 60 kr. Den fick avgöra färgen för syskonens kläder då jag hittade en ljuvlig klänning i samma färg och stil till storasyster för 160 kr på tradera. Min egen klänning kostade 499kr på Sisters (rea) och skorna kostade 360 på Din Sko. Kanonfina :) Smycken har jag sen innan. Ringen är beställd, också rea på guldfynd. Inbjudningskorten gjorde jag själv på datorn. Köpte lite styvare gräddfärgat papper på bokhandeln för 2.50st och lekte med typsnitt och layout, Skitsnyggt blev det i slutändan! Har även inhandlat engångschampagneglas, vinglas och ölglas på Dollarstore för 10-20kr/10-pack. Sådana saker är lätta att fynda och hålla nere priset på medan mat och dryck måste få kosta. Ska dock köra buffé och sedan vindunkar och ölbackar vilket också blir billigare än flaskor. Bara mat och dryck är gott och rikligt - hellre för mycket än för lite - så får resten vara budget!