Om vulkanen tillåter ...
Maken oroar sig för en Latinamerika-resa om 2 veckor, nu i det här allmänna flygkaoset. Jag stannar där jag är sålänge o det fixar sig, men en hel räcka kollegor har påverkats. Hmm, världen är märklig.
Maken oroar sig för en Latinamerika-resa om 2 veckor, nu i det här allmänna flygkaoset. Jag stannar där jag är sålänge o det fixar sig, men en hel räcka kollegor har påverkats. Hmm, världen är märklig.
Det beror helt på vad ni har för reserfarenhet och vilka förväntningar ni har på ett Egypten-besök. Vill man slappa på en resort med strand o aktiviteter så är all inclusive på en ort på kustem säkert toppen. Vill man se så mycket som möjligt av Egyptens turistattraktioner och antika lämningar så kan säkert ett paket av nåt slag vara bra, särskilt om man har begränsad tid. Men vill man uppleva så mycket Egypten som möjligt är det en riktigt dålig ide.
Ja, men ska ni ändå mest vara i Hurghada elle rnån annan ort på kusten så kan säkert AI vara helt ok. Men kanske är det värt att kolla om det går att boka hotellet direkt?
*håller tummarna fö att maken hemresa från latinamerika inatt går bra - askmolnen verkar störa igen...*
Härligt! Vad blev det för hotell? Vi funderar på Tallin i juni men verkar aldrig komma till skott.
O just nu är maken mycket riktigt fast i askmoln med inställda flyg, men han är iaf i europa...
Åhå, vi bodde rätt nära där på nåt som hette Bergs men de var ju flera år sen, det där minns jag inte, men Lavija går ju ine att missa. Har för mig att klädmärket CHR som jag brukar gilla hade en butik på den där sträckan också, på samma sida som Latvija och nåt kvarter bort så om den finns kvar så borde det vara typ mittemot ert hotell.
jasså, gällde det hela Reval-kedjan? Hur bokade ni, på deras hemsida eller?
märket verkar inte finnas kvar...., tror det var estniskt.
Jaha, så blev det en Tallinn-helg i juni, iallafall!
Jag flänger på oidientifierat hotellrum just ni, men om drygt 2 veckor åker vi till Tallin!
O för vår del blir det Tallinn i helgen, ska bara sluta snora först så ska jag se fram emot det sen!
Åhå, Time på Vanadisvägen är våra kvarter - berätta om italienaren i bottenvåningen är rba är du snäll!
Vi flyr dock stan för Tallin just denna helg.
Åter från Tallinn som var väldigt trevligt! Maken gjorde nu sitt typ 10:de besök o jag mitt första, så lite räkmacka var det såklart på kuppen för min del. Mycket god rysk och estnisk mat fick vi också!
Rekommenderar fö Tallinnkortet (www.tallinncard.ee) för besökare, vill man göra nån rundtur o gå på museer får man ut mycket värde för det och så fick man rabatter på shopping o en del restauranger dessutom!