Om vulkanen tillåter ...
Ab Fab, ooooh, vilket hotell! Det är så man blir sugen på att åka till Mallis.
New York-rapport!! Jag vill ha New York-rapport!
Ab Fab, ooooh, vilket hotell! Det är så man blir sugen på att åka till Mallis.
New York-rapport!! Jag vill ha New York-rapport!
Åh, det låter fantastiskt, Lappis! Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ner allt.
Bryant Park är en favorit för mig, där satt jag och läste en hel dag när jag var ensam i New York, hur mysigt som helst.
Piggelin, jag är rädd för att vi är i Göteborg då, av alla ställen. Men vi har inte pratat exakta datum än så jag ska ta mig ett snack med maken så får vi se. Jag vill ju se din mage.
Ab Fab, på Norr mälarstrand finns Mälarpaviljongen, Gerdas och Kungsholmen. Kungsholmen har ju bäst mat men ligger bara vid vattnet, dom andra ligger på vattnet.
Vid Hornstull finns Loopen Marina där dom har karibisk öl och plastpalmer, det ligger precis vid vattnet. Maten är bara sisådär och för dyr egentligen men båtspottarläget är fantastiskt en sommarkväll med ett glas rosé.
Vid Skanstull ligger Thaibåten som är rätt kitschig men som är jättepoppis och i Gamla stan, vid slussen, finns en annan båt, Flyt, som är grymt poppis vid fint väder.
Och om man vill ha sjöutsikt men inte sitta precis vid vattnet så är ju Gondolen fantastiskt men det räknas väl till chict.