Inlägg från: MabCar |Visa alla inlägg
  • MabCar

Om vulkanen tillåter ...

nennesjuttioåtta skrev 2010-06-18 09:39:54 följande:
    muggles www.kohchang.se/kohmaak/ Vi bodde några nätter på Koh Kahm, men det kanske är för "enkelt" om man har barn?!?! Koh Maak har mer faciliteter. Men det var många (säkert 10 st) som åkte från koh Maak till Koh Kham (en liten båt som tog 5 minuter) bara för att det var så lugnt och fint. 
    Hej,

Har du varit på Koh Maak? Vi har bokat bröllopsresa dit. Skulle du vilja dela med lite tips och råd?

• MabCar
    Lapinette skrev 2010-06-30 10:17:44 följande:
    Ser ut som nenne har varit där så vi får "ropa" in henne för lite tips!
    Det vore toppen!
  • MabCar
    nennesjuttioåtta skrev 2010-07-01 10:13:00 följande:
    *hörde lockropen* Vi var en halv dag på Koh Maak för att betala räkningar för de hade internet. Vi bodde ju på Koh Kahm, dit gick det en liten båt varje dag. Åk dit och ät, sola, slappa!!! Har inga tips på Maak annars, dels eftersom vi inte var där så länge och under den tiden så kom det ett ösregn, vi vandrade fram och tillbaka på stranden och tog en drink bara. Det finns ju flera öar runtomkirng att besöka också! Tror dock den sidan vi besökte var den tristaste, vad jag sett på bilder därifrån. Vattnet var ganska grumligt (jämfört med andra delar av Thailand, vad jag hört) och vi hittade inte Nemo, men jag tror ni kommer bli nöjda iaf.
    Tack! Vilka andra öar kan du rekommendera? När var du där?
Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...