• MsJulie

Udda Bh-storlek - fler?

Jag har samma problem, jag har också 70D och det är svårt att hitta bh:ar i den storleken i vanliga affärer. Jag har fått köpa mina på en specialbutik för underkläder och då blir det dyrt... Min absoluta favoritbh som sitter överlägset bäst kostade 700 kr. Svindyrt men värt det! Har gått alldeles för länge med osköna och illasittande bh:ar från typ H&M där det närmaste jag hittade min storlek var 75C.

Men till frågan så är det ju specialbutiker som gäller. Jag har köpt mina bh:ar på Underverket, men jag vet inte om det är en kedja eller inte. Men googla annars runt och kika vilka butiker som finns i din stad.

• MsJulie
    scarborough81 skrev 2010-04-20 14:08:56 följande:
    Jag har handlat BH på Underverket i Borlänge, de har riktigt bra service och utbud för de med sk udda storlekar. Tyvärr kostar de lite merr, men de är av bra kvalite, har också kunnat köpa BH under mina resor i USA. De har allt i det landet.. lol
    Samma här, ett toppenställe där man får hur bra service som helst. Var nog där en timme sist och man får verkligen massor med hjälp och tips. Men som sagt, dyyyyrt...
Svar på tråden Udda Bh-storlek - fler?