• giz83

Udda Bh-storlek - fler?

jag kan bara säga så här...jag hade en tjej från pxc.se här hos mig i lördags och hon hade huuur mycket som helst och de satt sååå bra...har storlek 85G och de jag provade var jätte sköna...och hon berättade för mig att de har storlekar från A-L så gå in o kolla där o ev om ni hinner så beställ en visning hemma hos er! de är jätte duktiga!! och visst de kostar lite mer, men de är värda varenda öre. köpte ett set som jag ska ha på bröllopsnatten och de var jätte fina!!!

*kärleken är evig*
  • giz83

jag håller med er allihopa med att det är svårt med storlekar, men jag tror att det var många som sa det innan mig också att man märker inte att man har fel storlek innan man hittat rätt storlek och inser att man måste byta ut alla bh:ar man har!!!

jag har alltid haft stora bröst och kommer nog sökerligen alltid ha stora bröst, men det är bättre än inga alls, och för de som inte har några,  hoppas ni inte missförstår mig med det här inlägget...det jag bara vill säga är att det kan vara både en fördel och en nackdel med att ha stora bröst.

*kärleken är evig*
  • giz83

larac: kolla me pxc.se! de har en jätte fin rosa (är inte en person som använder rosa normalt) bh, och även trosa o en body!!!! de är jätte sköna!!!!!!!!!!

*kärleken är evig*
Svar på tråden Udda Bh-storlek - fler?