• empa83

Udda Bh-storlek - fler?

jag har jobbat på twilfit för ca 7 årsedan, jag är duktig på bh:ar, låter drygt, men när jag var 16 fick jag remiss för att operera mig. när jag var 20 tog jag bort hälften av mina bröst och har nu 70 F om jag handlar på Change, väldigt nöjd med servicen där. men man kan inte jämföra Change med ändra märken, det är inte att de mäter olika utan bh:arna är utformade olika, på Change har man alltid mindre omkrets och större kupa än vad du har på vanliga märken. Köper jag en Calvin K eller Chantelle har jag 75 D-E.

Håller också med om att inte gå upp i omkrets, det är tyget runt kroppen som håller uppe bysten inte det över axlarna!

• empa83

Vad jag menar är att det är så, sen finns det ju alltid undantag som modeller som kan stämma överens. Kontentan av allt är väl ändå bara att det är jävligt svårt att hitta bra bh:ar. jag köper alla mina på Change, så länge jag inte ska lyxa till det då väljer jag något annat, tycker inte kvaliteten är super på deras bh:ar, men tjejen jag brukar handla av är helt fantastisk!

• empa83

måste bara såga att jag tycker det är väldigt roligt att så många har stora bröst, missförstå mig rätt, när jag var yngre innan jag opererade mig vekade det som ingen hade det, jag fick åka 7 mil för att hitta en bh å då var det något som ej mormor skulle ta på sig! 16 år ej hitta underkläder var inte roligt... att jag opererade mig är det bästa jag gjort, men hade det funnits underkläder till mig så hade jag nog inte gjort det.... 75 H-I som jag hade fanns bara inte att köpa. Där är Change toppen!

Ni som handlar över nätet, hur funkar det om det inte passar, får man lämna tillbaka å så??

Svar på tråden Udda Bh-storlek - fler?