• Redaktör

Nyhet: Nu får alla tillgång till Plus-funktionerna!

Nyhet: Ännu bättre forum!

Nu kommer ALLA på Bröllopstorget att få tillgång till PLUS-tjänsterna!
    Från och med idag släpper vi Plus-funktionerna fria och bjuder alla medlemmar på användningen. Allt det här kan du ta del av:

•Få obegränsat utrymme i bildgalleriet
    •Vattenmärk dina bilder och gör det svårare för obehöriga att använda dina bilder
    •Skapa dina egna omröstningar i forumet som andra kan rösta i
    •Skapa häftigare presentationer - redigera text och layout
    •Redigera dina inlägg i forumet, lägg till bilder etc.
    •Skapa en personlig sidfot som följer med dina inlägg i forumet
    •Blockera/spärra vissa besökare från din personliga sida
    •Begränsa åtkomsten till din bröllopssida

Vi tror att detta gör Bröllopstorget ännu roligare för alla medlemmar. Funktionerna i forumet blir fler och bättre och den egna sidan mer personlig – testa de nya funktionerna du med!

Frågor eller funderingar? Mejla till redaktionen@familjeliv.se eller till support@brollopstorget.se

Vänliga hälsningar
    Redaktionen

• Svar på tråden Nyhet: Nu får alla tillgång till Plus-funktionerna!
  • Dejli

Martinaa skrev 2010-04-22 19:34:48 följande:
    Men alla trådar du skrivit i finns ju under Mina favoriter, i menyn till vänster. När ett nytt inlägg kommit där blir tråden fetmarkerad. Och den funktionen har ju alltid funnits. Eller missuppfattar jag vad du menar??

Jag vill se alla trådar med nya inlägg sedan sist (och gärna kunna markera dem som lästa också), inte bara mina egna. Jag följer många trådar, skriver i desto färre, så den funktionen hjälper inte mig. Denna funktion finns på ALLA andra forum jag är med i, så det här forumet känns hopplöst omodernt för mig ur den synvinkeln...

• wiicky
    Dejli skrev 2010-04-23 15:17:06 följande:
    Jag vill se alla trådar med nya inlägg sedan sist (och gärna kunna markera dem som lästa också), inte bara mina egna. Jag följer många trådar, skriver i desto färre, så den funktionen hjälper inte mig. Denna funktion finns på ALLA andra forum jag är med i, så det här forumet känns hopplöst omodernt för mig ur den synvinkeln...
    Du kan ju klicka på "Lägg denna tråd i mina favoriter" som står längst ned, innan kommentarrutan, så behöver du inte skriva för att veta om något nytt skrivits eller inte.
  • Robi10

Det gick inte så bra...ska prova igen

• Hammerman

[i]Kursivt[/i]

[b]Fetstilt[/b]

[u]Understruket[/u]

[url=www.brollopstorget.se]Denna sida[/url]

Ville bara testa och se om det är vanlig HTML-kod som gäller.

• Hammerman

... eller ja, BBCode alltså.

Och det var det inte. (jo, jag vet hur man gör fetstilt och allt det där, men jag vill förstå logiken bakom)

• Dejli
    wiicky skrev 2010-04-23 19:01:36 följande:
    Du kan ju klicka på "Lägg denna tråd i mina favoriter" som står längst ned, innan kommentarrutan, så behöver du inte skriva för att veta om något nytt skrivits eller inte.
    Eller så gör man som i alla andra stora forum med användarvänliga funktioner och t ex fetmarkerar alla nya trådar när något skrivits sedan man sist läst den. Enkelt och smidigt för alla, och jag vet vilka trådar jag ännu inte läst eller har nya inlägg. Och oavsett vad så måste jag fortfarande bläddra igenom sidorna för att hitta det första olästa inlägget. Inte kul om det är en väldigt aktiv tråd med massor med sidor och man inte minns exakt vilket inlägg man sist har läst.
  • Ankmor

Jag har fått mail om detta (säkert alla andra också) i min inbox. Jag har även skickat svar på mailet... Upprepar mitt önskemål om förändringarna även här; Snälla rara låt BröllopsTorget få ha kvar utseende och färger som det är nu. Ändra INTE om så som ni gjort med FamiljeLiv! I övrigt är det bara positivt med ovanstående förändringar.

• Martinaa

Vore tacksam om ni kunde fixa så man kan kopiera in text i inläggen utan att det kommer ett rejält stycke formateringstext med konstiga tecken osv? Det börjar bli lite störande...

• Hvidbrud

Jag skulle sätta pris på att man kan svara på brev i inboxen när man använder safari. (och att retur funkar när man postar texten så att allt inte kommer i ett stycke=svårläst) tack!

• Ankmor

Det vore kul om man kunde få ett svar på inlägget ovan...

Svar på tråden Nyhet: Nu får alla tillgång till Plus-funktionerna!