• charmed84

SÅ IRRITERAD! Varför fattar de inte??!!

Vi har inte heller barn på bröllopet våra egna barn är bara med i kyrkan. Detta blev en stor succe bland våra vänner och släkt efter som de flesta har småbarn. Våra gäster var så glada över detta att de skaffade barnvakt för vårat bröllops skull i flera månader i förväg. Där emot skulle någon gapat på mig så där så hade jag struntat i det, det är erat bröllop och det är NI som bestämmer inte din sambos bror. Min mamma kommer inte på vårat bröllop för vi är väldigt oense om många saker( inte bara bröllopssaker) men jag ser det som hennes för lust inte min. Så om din sambos bror vill bråka om en liten bagatel låt honom göra det. Om han inte ser det som ett trevligt bröllop där man kan vara barnledig för en gångs skull så är det hans förlust. Hoppas det löser sig för er..........

• charmed84

Tråkigt att det blivit så mycket tråkigt för er. Vi har bara bjudit såna vi står nära av släkt och vänner. T.ex. vi bjöd bara en av min sambos farbröder av fem möjliga. Men de andra träffar vi aldrig. Vi kom ändå upp i 50 pers tänkt om man verkligen bjudit alla i ens närhet oavsett om man umgås eller inte då hade man säkert landat på 150pers eller nåt.........

Svar på tråden SÅ IRRITERAD! Varför fattar de inte??!!