Inlägg från: sommarbrud 080802 |Visa alla inlägg
  • sommarbrud 080802

SÅ IRRITERAD! Varför fattar de inte??!!

Vi hade barnfritt på vårt bröllop,men sa att de var ok att barnen var med på vigseln om de vill och det pga att vår son och mina systerbarn var mina näbbar i följet.
    De gick galant och efter vigseln följde barnen med sina barnvakter hem. De som hade barn och bodde en bit ifrån tog inte med sig dem utan de fick snällt stanna hem. Vi fick inga protester mot detta då de ansåg att de nästan var en självklarhet och skönt för föräldrarna att få lite tid utan sina barn. Alla hade jätteroligt under hela kvällen och jag måste säga att de som såg ut att ha de mest roligt var barn föräldrarna. De släppte verkligen loss!

Kanske ska tillägga att vi hade "två" barn med under middagen och festen. En var i mammans mage och en annan var endast 2veckor gammal.
    Vi skrev i vår inbjudan att barnen fick stanna hemma denna dag medans ammande barn gärna fick följa med då de har de bäst hos mamma. (fast på ett annat sett då)

Är det stora eller små barn som brodern har?

• sommarbrud 080802

Men hallå om han nu inte har barnen så varför ens börja sådär. Då är de ju mer viktigare att barnen ska vara med än att gå på sin egen brors bröllopet där det nu är barnfritt. Vad är de för fjantigheter!? Ärligt talat förstår jag inte det där...
    Inte de där med att svärmor gör som hon gör heller. Betalar hon inte HAR hon inte med saken att göra. Visst får hon ha en åsikt i de hela,men de är åndå ERT bröllop och er dag.

Jag hoppas de löser sig för er iaf.

Svar på tråden SÅ IRRITERAD! Varför fattar de inte??!!