Å kära TS! =( Usch vad jag lider med er!!! Har också en del strul, men inte så mycket som ni har!
Vilka jävla människor, rent ut sagt!! Blir så ledsen av att läsa hur fräcka människor kan vara! Festen är ER, det är NI som dikterar villkoren för dem och passar de inte så behöver man inte komma!!
Så känner vi angående vårt bröllop! Vi vet att vi har vänner och viss familj som blir jätteglada för inbjudningar och sen har vi andra som knorrar! Varför vill jag då ha dem där om de inte kan vara glada för vår skull??
Jag är lite rädd för att vissa relationer kommer att förändras drastiskt i samband med vårt bröllop, men jag har läst så himla mycket här på BT att jag är beredd på vilket jävelskap somhelst! Dock kommer jag också ta konsekvenserna. Jag är inte rädd för att bryta med folk som saboterar! (hoppas jag kommer vara lika stark och övertygad om det skulle behövas!)
Tycker att ni gör klokt i att ta ett break! Verkligen! Dock funderar jag på det här med präst... Tycker inte att ni för fem öre ska behålla henne som präst! Man vill ju ha nån därframme som man kan känna sig trygg med, som ska lotsa en genom ceremonin. Det misstänker jag kommer bli svårt för henne!
Men vad gör en veckas uppehåll innan ni diskuterar den frågan! Ingenting hit eller dit, misstänker jag!
Håller tummarna för att allt löser sig och det är bra att du ventilerar här och får skriva av dej! Sånt kan verka terapeutiskt!
Kram!