Åh, det var en massa jag ville kommentera...men nu måste jag sätta igång härhemma. Eller fortsätta. Mamma och min ena lillasyster och hennes dotter kommer på onsdag. Vi har fortfarande ved vi måste stapla (och ja, det är en god början, men den räcker def inte hela nästa vedsäsong. Lika mycket till behöver vi), ikväll kommer folk från idrottsföreningen i byn och kollar i trädgården för jag har erbjudit dem att ta för sig av mina-tolv (!)- Thujor och ett gäng Syréner, räkningar ska betalas in och middag fixas. Handla inför besöket på onsdag måste vi och då betyder det att det är bara idag som någon kan städa av härhemma. Och eftersom sambon är på jobbet så verkar Någon vara *tittar mig omkring* ja just det, jag är det ja...
Alltså har jag släpat ut madrasser på balkongen, (jo jag vet att jag höll på med det häromdagen med, men vi har flera madrasser...) lakan ner i källaren för tvätt och måste nu röja järnet i hela huset. Fy tusan vad skittråkigt, särskilt när solen skiner och jag egentligen behöver röja minst fem gånger så mycket ute i trädgården.
Så, disciplin nu Passion! Det kommer att kännas bättre när det är gjort!