Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Godkväll!
Vilken härlig dag det var - ute hela dagen nästan med familjen. Åkte till parklek o röjde runt, grillade, trillade, cyklade o fikade. Åkte hem och slaskade med vatten på balkongen för att göra rent. Mindre slaskade väl mer än hon gjorde rent, men jag fick till lite glans i alla fall. Bara trallarna kvar och det blir lättare utan lilla slaskfian.
BS - fin trådstart. Och vad skoj för Iris att rida. Mindre säger att hon vill varje gång vi passerar stallet på väg till dagmamman. Men hon är ju lite liten. Kanske hittar en liten shettis på Skansen i sommar.
koko - jag kan ses i morgon. Vill du ut och åka är du jättevälkommen hit. Eller om vi ses i stan någonstans. Ska nog våga mig ut nu. Lilleman är oftast ett ypperligt sällskap för utflykt tycks det. Skickar ett sms oxå.
Torsdag har jag ju Mindre hemma med, så det blir lite rörigare att åka, men det beslutet avvaktar jag gärna med.
Nenne - du har visst samma åsikt om mögelost som maken min. Ett dalafenomen månne?
Lappis - en till som röstar för mingelbingo. Med förhoppning att folk tar sig tid att prata och inte bara rusar runt o jagar rutor. har bara spelat i tonåren.
FruLlis - välkommen hem. Kom ni hem när ni skulle, eller blev det fördröjning? Skönt att vädret var på er sida i alla fall.
Nu ska jag nog sätta fart med lite bildredigering. Vill inte att lilleman ska visas i albumet med alla sina prickar i ansiktet.